nike free run[

Para debatir interrogar o exponer cualquier duda o sugerencia sobre el curso SQL desde cero.

nike free run[

Notapor Maxwell Ann » Sab May 09, 2020 9:31 am

Men så finns det nämnda nya sneakerheads som just kom nike roshe run in i spelet och vill ha en bit av den historien. De kanske inte har råd med originalernas galna återförsäljningspriser men de är villiga att ställa upp i flera dagar för att betala detaljhandeln för remixen. Det verkar som om detta är den koncession som Nike har gjort och vi måste alla ta itu med det. Istället för att lämna pengar på bordet skapade Nike denna mellersta mark som verkar utformad för att få bort minsta mängd människor.

Jag har uttalat mig om döden av What The-konceptet många gånger i år. Detta var undantaget. Fortfarande inte i nivå med Nike KD 6 och tidigare What The sparkar, men åtminstone kitschfaktorn var hög och den kalejdoskopiska slumpmässigheten var där, inte som färgen i siffrorna närmar sig vad nike skor dam The LeBron 11 och 12 tog. När Stephen Curry vann MVP, du visste att det skulle komma. Under Armour var tvungen att ha något klart för att fira ögonblicket precis som Nike hade för LeBron James, Kevin Durant och Kobe Bryant när de vann sina respektive nike sb troféer.

Curry One MVP gav inte bara silhuetten ett nytt tag, utan öppnade också ögonen på många sneakerheads som till och med en Under Armour-sko kan vara snygg med rätt design. De är ingen Nike - och kanske de inte vill vara - när det gäller design, men Under Armour har definitivt kommit långt. Tyvärr, Brandon Jennings ... Jag köpte min första Flyknit sneaker tillbaka 2013 med Nike Lunar Fyknit Chukka och har älskat Flyknit sedan dess. Kombinationen av Flyknit och Lunarlon är för bekväma och detta mångfärgade alternativ fångade nike air max 90 dam mitt öga från det första ögonblicket då jag såg det.

Så i det här fallet gjorde Air Jordan XX9 Low inte snittet för medan själva skon är fantastisk är det för mycket överlappning mellan detta och originalet för att verkligen kvalificera den som ny. Under tiden skulle något som Nike LeBron 12 Low kvalificera sig för det ser så annorlunda ut från originalet att de är bundna till synes endast med namn. Jag använde dessa två som exempel eftersom vi inte har Nike eller Jordanien-representation i det här inlägget för att de inte förtjänade det.

2015 gjorde Nike en mer bekymrad (eller om du är helt cynisk, lägger lite) ansträngningar för att se till att deras mest ikoniska silhuetter är så tro mot originalen som möjligt. Om du har några tvivel om hur Nike presterade i år med deras omarbetade ansträngningar, var denna # KoFBestOf2015-pris för bästa utgivare av OG-sneakers öppen för alla märken men swoosh gick bort med ett rent svep. Det kommer aldrig att få samma uppmärksamhet som en remastered Air nike air max tavas Jordan 1, men bra på Nike för att äntligen inse att en av deras viktigaste modeller förtjänar att behandlas som sådan.

Photo Reel XX9 har den klassiska Nike Air Jordan-annonsen med en mid-flight MJ i Jumpman-pose. När Air Jordan XXX kommer snart är det osannolikt att vi får andra spark i den här åren, så om du kan hitta ett par till ett bra pris kommer du inte ångra det. När du är Ronnie Fieg kan du göra ganska mycket vad du vill och som inkluderar att skapa en speciell Asics Imagen Gel Lyte 3 som ser tillbaka på ditt tidigare verk.
Maxwell Ann

Volver a Soporte SQL desde cero